Eesti infoühiskonna arengukavast 2020. (Nädal 4)

Eesti infoühiskonna arengukavast 2020

Kõige enam ja üht kõige vähem realiseerunud visioonipunkti

Kõige enam realiseerunud visioonpunkt

Minu arvates on blogiartikli kõige realiseeritum vaatepunkt "Inimeste parem elu". kuna seal kirjutatakse kõige olulisemad asjad Eesti kodanike ja Eestis elavate inimeste jaoks. 
Olen nõus, et Eestis on Internetis hea andmeturve ja -vabadus, minu arvates ei loe politsei seda, mida eestlased oma sotsiaalvõrgustikes kirjutavad, ja tõenäoliselt ei satu selle inimese isiklikku ellu. Eestis on paljud asjad väga mugavad, näiteks: Interneti-maksed, eesti.ee sait on väga mugav, sellel saidil näete oma õppeandmeid ja peaaegu kõike, mida vajate.
Eestis saab peaaegu kõike teha Interneti kaudu ja see on väga mugav.


Kõige vähem realiseerunud visioonpunkt

Minu arvates on blogiartiklis kõige vähem rakendatud vaatepunkt "Kõrgem tööhõive". Nii et näen väga sageli töötuid tudengeid või inimesi, kes töötavad lihtsate tööde kallal.
Minu arvates peaks Eestis kõrgharidus olema ka vene keeles ja teistes keeltes. Samuti peavad nad ülikooli vastuvõtmiseks esitama mitte keerukaid nõudeid. Siis on inimesed haritumad ja leiavad hõlpsalt tööd. Eestis tundub mulle, et inimestel on probleeme töö ja haridusega.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

IT-prof Eestis (Nädal 8)

IT-juhid (Nädal 9)

Eric S. Raymond Hacker-HOWTO (Nädal 10)